Meepraten over de zorg

In de GAZO community praten cliënten van de GAZO gezondheidscentra met elkaar over de gezondheidszorg in de wijk. Hoe ervaren zij de zorg, op welke punten kan de zorg of de organisatie van de zorg verbeterd worden? Met enige regelmaat gaan we uw mening vragen via een korte vragenlijst over een bepaald onderwerp dat met de zorg in de wijk te maken heeft. Zo’n vragenlijst kan bijvoorbeeld gaan over de telefonische bereikbaarheid van uw gezondheidscentrum. Wordt de telefoon altijd snel opgenomen, of moet u voor uw gevoel vaak lang wachten? Wat zou u er van vinden als u ook online, via uw computer, tablet of mobiele telefoon een afspraak kan maken met een zorgverlener?

Uw mening
Uw antwoorden worden altijd vertrouwelijk behandeld (zie ook Privacy). De antwoorden van alle personen die een vragenlijst ingevuld hebben worden opgeteld en alleen deze opgetelde uitkomsten van een vragenlijst neemt de Cliëntenraad mee in haar overleg met het management van uw gezondheidscentrum. De opgetelde uitkomsten van een vragenlijst komen ook op deze site te staan. Deze uitkomsten zijn alleen te zien voor cliënten die zich aangemeld hebben op het forum.

De GAZO community is niet bedoeld als vervanging van het spreekuur van een zorgverlener. Het is ook niet de bedoeling om in de community in te gaan op de iemands persoonlijke gezondheidssituatie

[niet_ingelogd]

Aanmelden
Schrijf u nu in! Ga meteen naar de aanmeldpagina?

[/niet_ingelogd]