Uitkomsten wachtkameronderzoek

In juni-juli 2015 hebben de cliënten van de GAZO gezondheidscentra (die lid zijn van de e-community) hun mening gegeven over de wachtkamer van hun eigen gezondheidscentrum. Allereerst werd gevraagd om de wachtkamer met één woord te typeren, vervolgens is een oordeel gevraagd over aantal voorzieningen in de wachtkamer en ten slotte hebbende cliënten hun tevredenheid over de wachtkamer in een rapportcijfer uitgedrukt. In totaal hebben 75 van de 98 leden van de e-community de vragenlijst ingevuld.

[niet_ingelogd]
Om de rest van dit bericht te lezen, moet je ingelogd zijn.
Inloggen
[/niet_ingelogd]
[wel_ingelogd]
Belangrijke uitkomsten:

  • 55% vindt de wachtkamer van het eigen gezondheidscentrum functioneel
  • 3 van de 10 vinden de wachtkamer rommelig, ongezellig, donker, klein
  • Gemiddeld rapportcijfer voor alle wachtkamer: 7,1
  • Hoogste rapportcijfers: Gein, Holendrecht
  • Laagste rapportcijfers: Venserpolder en Klein Gooioord

U bent zeer tevreden over het aantal zitplaatsen, de verlichting, de toegankelijkheid en de sfeer in de wachtkamer. Redelijk tevreden bent u over de folders en brochures over gezondheid, de bewegwijzering en het beeldscherm in de wachtkamer (indien aanwezig). Het minst tevreden bent u over de kranten en tijdschriften in de wachtkamer (niet actueel, rommelig).

De ondervraagden hebben ook de ruimte genomen om hun oordeel over de wachtkamer toe te lichten.
toelichting open vragen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In de PDF rapportage kunt u alle alle toelichtingen per centrum nalezen.

[/wel_ingelogd]