Uitkomsten onderzoek telefonische bereikbaarheid

reden online afspraak makenHet eerste onderwerp waar de GAZO e-community haar mening over gegeven heeft is de telefonische bereikbaarheid van het gezondheidscentrum. De vragen gingen over de snelheid waarmee de telefoon opgenomen wordt, de bejegening aan de telefoon door de centrum-assistente en de interesse in de mogelijkheid om online een afspraak te maken met een zorgverlener in het gezondheidscentrum.

In totaal hebben 65 mensen de vragenlijst ingevuld en hebben we het onderzoek afgesloten.

Belangrijke uitkomsten:

  • 73% is tevreden over de snelheid waarmee de telefoon wordt opgenomen
  • 90% is goed te spreken over de bejegening aan de telefoon
  • rapportcijfer voor de bejegening: 7,6
  • 51% gaat vast en zeker online een afspraak maken, zodra dat mogelijk is
  • 33% is dat wellicht ook van plan
  • 16% is niet van plan om online een afspraak te maken

Downloaden (PDF, 284KB)

 

 
Download het rapport als PDF